Terug
Gepubliceerd op 23/03/2021

2021_GR_00102 - Wijziging maatschappelijke zetel gemeente - Goedkeuring

Gemeenteraad
di 30/03/2021 - 19:30 Raadzaal in het nieuw gemeentehuis, Gravenplein te Beveren
Datum beslissing:
2021_GR_00102 - Wijziging maatschappelijke zetel gemeente - Goedkeuring 2021_GR_00102 - Wijziging maatschappelijke zetel gemeente - Goedkeuring

Motivering

Inhoudelijke toelichting

De gemeenteraad besliste in zitting van 23 februari 2021 tot het goedkeuren van de lastvoorwaarden voor de bouw van een nieuw Administratief centrum voor de gemeente, het OCMW en de politiezone.

De opdracht werd door het college van burgemeester en schepenen in zitting van 13 maart 2017 gegund aan Democo nv.

Op 9 maart 2021 vond de voorlopige oplevering plaats. Op 26 april verhuizen de diensten van de gemeente en het OCMW naar het nieuwe gebouw, Gravenplein 8 te Beveren.

Het adres van de maatschappelijke zetel van de gemeente en het OCMW dienen te worden gewijzigd naar Gravenplein 8 te 9120 Beveren.


Juridische grond

Artikelen 2 en 40 Decreet over het lokaal bestuur

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

de maatschappelijke zetel van de gemeente Beveren te wijzigen naar Gravenplein 8, 9120 Beveren.